hultan

det var nog det bästa året hithills. vädret sög som fan, spöregn och minus ena dagen, brännande sol ena dagen. men var grymt kul. lätt. vi blev grannar med folk från finland. och seriöst. dom var hel tokiga. konstant vakna och konstans jätte JÄTTE fulla. men det var rätt kul att se. Jag såg typ inte så många band, jag hade iof åkt ner för mandos skull. det var lätt grymast. fett fett fett JÄTTE JÄTTE KALAS BÄST BRA!!!!!!! fast mando tyckte dock att det var det värsta dom någonsin gjort på länge. men det är klart, att komma direkt från ett utsålt tyskland med 70 000 i publiken, till "lilla hultan" så fattar jag. MEN DOM ÄR ALLTID! BÄST! jag träffade söta agnes, det var jätte trevligt att hänga runt med henne. jag träffade och pär. så nu vet jag en massa som inte ni vet. ha ha HA! det var hur grymt som helst på the ark, marken gungade av alla som hoppade! kerstin var BÄST på att vara snällast. jag vann lindas och min tävling. ops ^^ men men det var grymt kul, och ett extra stort plus till David och Gustav som körde :) det  har varit jätte kul. och gött att det gick så bra för what about a band? att spela också! kul kul :D

-kan man campa på roskilde?

-heter du laban? åh, som hunden!!

-men hanna va fan

-åh det här känns ju bra, stå och äta bullar och lukta på bajs

-kommer du ihåg mig?
--ja, det var du som tog mitt sugrör och du älskar min kompis.

-du ser ut som en kopia av ebba hultkqkist.

-hanan vi MÅSTE hålla oss till dom här två reglerna
20 min senare; -hanna jag bröt mot andra regeln --och jag mot andra

-äntligen ses vi efter tre dagar

-men vänd dig om hitåt, andra hållet, nej, vänta jag ser dig!

-kan vi inte gå förbi dom rädda barnen också?


lite goa komentarer och så där, mer finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0