-flytta på dig, nu är det min tur!

Nu är det över en vecka sen vi kom hem från our Germany trip. Dans, GT, Lucky, MJ, EE, HH und the germanybitches, sexshopar, berlin pumps och jacka, kate moss, glasögon,britney, ALLT . kunde det bli bättre?! det  har varit helt crazy galet roligt. verkligen. saknar as hell!!!!!  lets do it again soon bitches!

-flytta på dig, nu är det min tur!

-vilken blaffe!

-det luktar lite skarpt här.

-ahhhhh, thats nicceee.

-men om hon ger dig tio, så får du sex av mig sen.

-men vi ses ju i Hamburg, det är ju tradition att festa med er!

-det var längesedan någon kände på mina tänder.

-cool up = thehets is in the town!

-ja,hanna, jag har ju allt hört! hur var han då? berätta allt!

-men jag vägrar att sova på den sidan, jag gör ju bara illa mig där!

-vi har en ny roddare så vi hittade på gatan, hanna i högklackat.

image59
DEN boken.


image50
Jag fick plats där inne och Oskar stängde.

image51
<3 EE und HH. <3

image52
Jullan flashar sig ^^

image60
Partyhatten på armen ist för på huvudet på 19årsdagen.
(jag ville inte förstöra håret. haha.)

image53
HH und EE påväg mot Berlin

image54
Tvättas.

image55
Gin und Lucky, me LIKE!

image56
Så kul man kan ha på sin 19årsdag i Münster.

image57
EEssc och HHannans skor. några av dom iaf.

image58
We just fuckign LOVE Hamburg und our best partybitches ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0