02:46

jag saknar Tyskland. jag saknar det så enormt. jag saknar alla konserter. allt roligt som händer när vi är ute. allting som vi får se. alla saker vi upplever. alla händelser vi får vara med om. ALLT, alla crazy saker vi var med om.

jag lever när jag är ute och reser. här i borlänge är jag död.
jag kan inte vara här, jag bryter sakta ner mig själv när jag är här.
det går inte. jag ,måste bort. bort bort bort! och jag MÅSSTE BLI FRISK!
snälla, snälla gud, kan jag inte få bli frisk, snälla hjälp mig. ingen fattar nått, inge lyssnar, jag är så trött på att leta.
 
det finns ingen som fattar att jag behöver hjälp på riktigt.
jag minns att jag sa till en psykolog jag pratatde med; "jag är så rädd att mitt hjärta ska stanna. har ont i det hela tiden, det slår ojämnt och jag svimmar hela tiden" och den jävla psykologen bara; "jaa, hjärtat utsättas ju för stora risker, så du är rädd för att dö, hmm. jaa.."
JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA IDIOTER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ett ställe på löwenströmska sjukhuset i upplands väsby som är jävligt bra, man behöver ingen remiss utan kan ringa själv, 08-590 009 60.

2007-11-30 @ 17:44:12
Postat av: Elina

"Been there, done that, got a t-shirt... "
Vet hur det känns när man är livrädd för det med hjärtat... verkar inte varit någon bra psykolog du fått prata med. Jag hade väl tur jag antar jag .. :( ta hand om dig, hoppas du blir bättre. En dag i taget.

2007-12-05 @ 22:55:49
URL: http://fiskelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0