Den kvinnliga Gunvald.

nu är jag sa jävla sjukt trött pa dig din jävla likpackare!! om du inte snackar sa kör jag upp ett altarljus i röven pa dig!"


(för att citera Gunvald i Beck)



I just love Beck! jag ska söka till polishögskolan och bli den kvinnliga Gundvald!

Jag söker inte bara för att komma at handbojorna, som vissa tror, det gör jag sa bra ända smiley

Vi har haft stortvätt och snart ska vi hänga upp det och sen styra upp gin och mossarella stick. smiley


Jag har gjort av med sa sjukt mkt pengar sa jag mar ialla av det. det gör inte bättre av att jag mar illa av händelserna fran igar natt. Jag och jessica skulle värma en laxpasta som vi köpte pa IKEA, det skulle vi inte gjort. Vi blev fucking matförgiftade och bada lag och spydde hela natten. Fy fan säger jag, ALDRIG MER Ikea och lax. USCH usch usch!!!! smiley



Snart är det imorgon och dagen efter det sa är det Berlin, we just LOVE Berlin! fast vi lämnar nog tequilan hemma och bringar cool up und vodka ist smiley on the way to Berran ska vi göra ett stopp vid varan favorit happyhour bar och drinka Swimmingpool och Pretty Woman. mm, thehets LIKE A LOT! smileysmiley



Nu tror jag att tvätten är klar, sa nu ska vi hänga upp. sen gin och lucky. cheers.



smileyEEsmiley


Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit. Matförgiftade? Nu kommer jag aldrig våga äta någonting från IKEA. Den saken är säker...

2007-11-07 @ 01:36:08
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0