"det luktar lite skarpt här"

03:16. oj då. oopss smiley ok, det är lördagkväll osv osv, men jag är icke ute på mongo eller tattS2. som rest off the cool Borlängegänget är. jag har kul för mig själv istsmiley. Ludde, Lucky, Calle, Josefine, Vodka+"smak av kiwi"+HH, det funkar helt perfekt som helst enligt mig. såklart saknar jag my love GT polers, EE smileysmiley  BTW, Du måste hjälpa mig att styra upp münchen!! jag ska dit, så du vet. Känns lite panik såhär jättesnart innan, men hets brukar ju kunna styra upp grejer like the "sista-minuten-saker" smiley 

Soon blir det LUCKYvända, me like mitt i natten! smiley kanske att Ludde dejtar mig, vi får se. Kan knappast ta med Calle ut. Han bygger hus fresten. verkar som han inte är nöjd med det har bor i just nu, men ja, två hus är ju alltid bättre än ett, flera tackar man ju aldrig nej till, eller hur EE smileysmiley 

"ska vi ta en promenad?" hihi. hets like!!!!!! smiley  "men dom har iaf inte tagit en promenad med honom!" hahaha, vi äger lätt! som alltid smiley hets bring the party and the rest off the stuff, eller hur EE "ok Hanna, vi gör kaffe nu vaa?" HAHAHAHHAHAHAHHAH!!!!! smileysmileysmileysmileysmiley 

Och like "visa när marilyn dansar" "ja,jag brukar gå med gylfen öppen" HAHAHAHHAHAHAHAHHA, dom är roliga, dom där smileysmileysmileysmileysmileysmiley

Nej, nu känner jag för Luckyvända. Har faktiskt inte sugit på Lucky sen massa dar sedan. smiley

"Sugit på" EE, take it to your mind. HAHAHAHHA smileysmileysmiley

över and ut.

Blog Image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0