EE und HH on tour whit Jullan and rest off the hot hamburg bitches

Lite uppdatering, kommer mer sen. vi har haft crazy kul all the time.

on our way down to münster sa tog vi upp varan första liftare nagansin. han var crazysnygg och skulle till amsterdam, vi övervägde att följa med honom, men vi hade ju massa att fira pa hotellrummet, sa det blev snygghotell i münster. münster var kul, da fyllde jag 19, vi hade balommnger, pumpa, hattar, serpentiner, tarta, you name it.

münchen var fullt, dans till superbra musik till fem pa morgonen pa atomic cafes snygga dansgolv.
stuttgart var roligt, dans till tidig morgon. Jag skulle som vanligt prova vart jag fick plats mest, sa jag kröp in i kylskapet och oskar stängde dörren, det gick :)  (bilder kommer)

nu har vi kommit till hamburg, hos anja, asja och lina, jullan körde i 8 langa timmar. duktig flicka. vi tog en sväng förbi IKEA, svensk mat och svenska presenter till MJ. dom blir nog överraskade, thehets överaskningar är alltd spännande. ask Calle Norén.

just ja, igar natt drack vi vin och jessica och jag kollade pa helt sjuka tyska tv kanaler. HAHAH! har aldrig sett natt liknande.

Mera uppdatering kommer. nu ska vi dricka gin.

Ett extra plus och massa pussar till Essc, the best driver EVER: me like!!! och hon ÄGER pa att fickparkera!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0