god knows, som björn dixgård brukar säga.

Jag borde sova nu. borde iaf. jo, det borde vara så.
jag dricker rödvin och lyssnar på blackout.
snart blir det en natt-lucky-vända.

sis kom hem vid halv tolv. skitsnygg var hon. shit, drömkroppen tvåtusen säger jag!
 
jag vill också se bra ut. jag hatar mej och min kropp över allt annat på denna jord just nu.
Alla bara är jättestort och fult, hänger överallt. jag hatar min kropp. jag vill se snygg och smal och fin ut. få den där fina kroppen som är den där perfekta kroppen.
nu när jag säger "den perfekta kroppen" så finns det ju igentligen ingen sådan. men jag har en i huvudet som jag vill uppnå. det är bara för att du gillar den kroppen jag vill uppnå. det vet jag.

jag vet faktiskt väldigt mycket om dig, även fast du sa att jag inte gör det. jag skulle kunna skriva en hel bok om dig och om några år kan jag tjäna massa pengar och fem minuter i rampljuset genom att göra en "kiss and tell". faktiskt. men tror inte jag kommer göra det ändå. även fast jag har god lust med det. Kanske om du är elak mot mig en gång till. fast jag förlåter ju dig som vanligt, som en mycket nära vänn sa till mig "hanna, fattar du inte, han styr ju dig som en marionett docka." det är nog så. vet inte varför det är så. jag tror jag känner stor, inte respekt, utan, nej jag hittar inte ordet för det, men det finns nått hos dig som jag alltid kommer att falla för. så är det.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0