21:39

jag var ut hos pappa och tände ljus idag. eller det var mer kväll. det var lite läskigt att gå på kyrkogården när det var kolsvart, och lyste lite gravljus här och var. sen fick jag för mig att jag inte var där ensam, men det var jag nog inte heller med tanke på att det var en kyrkogård.

snart blir jag stor. eller ja, ett år kvar till stor. nitton känns som en rätt onödig ålder. man är mellan allting, vad får jag göra nu som jag inte redan har gjort? inget spännande.

dax att styra upp some germanyplans. happy hour och dans till snyggmusik. spännande. tänkte att nu blir det första gången jag är utomlands när jag fyller år, men det är det inte alls. det blir andra gången. men första gången som jag får dansa till konsert och dricka god gintonic och röka lucky. essc, me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0