lillen, lack, ludde och mando

jag sov i typ ett dygn räknade jag ut. det var skönt. jag var trött, klart man blir trött om man dansar och har happy hour i hamburg en vecka. sen sova någon timme, sen iväg och dricka vin goda drinkar, dansa till Mj, sen dricka mer goda drinkar med trevliga människor och ännu en natt utan sömn, då blir man trött. så dom här 24 timmarna med sömn behövdes. Johan und ich fortsatte med vårat seriösa samtal. "nej, men vi fortsätter mer nästa gång vi ses, så det aldrig tar slut." det var bra sagt. jag höll med till fullo. now we have to try to styra upp some paris/amsterdam/germany, så vi kan dansa in på morgontimmarna. just nu struntar jag i dig. för då beter dig otroligt barnslig. men fortsätt med det om du tycker det är smart, men jag väntar still på en förklaring (har bara gjort det i 1 1/2 år nu, så varför inte vänta ett år till)

jag hämtade lillen idag. sen åkte vi ut till pappa och morfar. jag blev nästan hög av att köra, för lillen är nylackad och det lucktade stark som fan av allt möjligt, så jag hade allsång till p3. (bäst att lägga back my mkt braiga blandbandas)

jag måste styra upp och vända på mina vanor, Im wanna look good. så till min birthday tänker jag se snygg ut. jag SKA do it.

mitt kylskåp är överfullt av godsaker från germany, so now we have to bring up some good music and dance the whole night long.

Införskaffade mig babyshambles nya album. jag är rätt stamis på rocks, så han i kassan packade på mig allt nytt med babyshambles. det var snällt tyckte jag. + mandos nya. så nu kan jag dansa nätterna igenom till good music.

jag har kommit på en väldigt bra sak att göra när man inte kan sova. dansa balett. det funkar, eller massa gammla usm/jsm övningar trån gymnastiken, då blir man slut. det lovar jag. bättre träning än davids styrkescheman finns inte. "hanna du får köra extra, bara för att du gillar mando och victor norén eller vad fan dom heter" haha. glömmer aldrig träningarna när han försökte knäcka mig med sjukt dryga övningar bara för jag varit på någon konsert med mando eller spf. men sen blev han tyst när jag klarade allt och kunde köra dubbelt ändå. HA. då kände jag mig bäst.

Lindababy kasnke dyker upp en stund. det ska bli mys att träffa henne.

jag var nyss ute och drack te, kom på att sist jag satt ute så var träden still gröna, nu var typ alla gula. det var rätt mys ändå. ludde är rätt bra att prata med. han svarar  inte med dumma svar, utan han ligger där och tittar på mig, med sina fina ögon, sen om jag säger nått med björn dixgård i så kommer han och sätter som bredvid mig.

nej, dax att styra upp lite plans för kommande veckor. over and out, som pölsa säger, eller som EEssc och Hhanna säger ;"lets get drunk and fuck some "vi-tror-att-vi-är-rockstjärnor-coh-gör-vad-vi-vill" personer. eller den klassiska, god knows, som björn dixgård brukar säga.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0