fan,fan,fan,fan,fan,fan

jag hatar mig, jag hatar mej, jag hatar hur jag ser ut jag blir bara större och större för var dag som går. helvetes jävla jävla jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan jag vill inte mer, jag orkar inte mer. jag vill vara smal, vacker. fan vad jag hatar mig, jävla äckelbarn du är hannan. fettet bara hänger omkring dig. man kan ta mig som en upplåstgravd svullen friterad köttbulle. fan fan fan fan fan. jag hatar allt. jag vill inte. jag orkar inte. jag brukar inte gråta och så gråter jag nu, fan hannan du är så jävla störd i hela jävla huvudet. fan. jag hatar allt. jag vill inte mer. jag vill vara smal, smal SMAL!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Baby, säg inte så! Du är världens finaste. Och du är fan inte tjock, du är hur spinkig som helst! Du är snyggast vännen! <3

2007-09-04 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0