Kvarnsveden by night

Jag och Luddas var ut på långpromenadas, det var kulsmiley Jag gick på "här-kan-vi-palla-äpplen-för-dom-smakar-bäst-på-detta-träd-oj-där-står-bilen" vägen och tänkte på alla våra nattliga promenader och husjakter vi gick på för femhundra årsedan. det var kul. Miss those days. men jag hoppade över rutchkanan idag och den så kallade genvägen. sen så mötte vi faktiskt "oj-han-springer-där-borta" mannen smiley


Imorgon måste jag se någorlunda anständig ut, dvs inga stayups, korsetter eller polis hatt. jag ska nämligen på anställnings intervju. lite nervöst är det allt smiley

men det går nog bra; "keep smiling, så sa dom till mig på bali. på bali klättrade karlarna upp i palmerna och slängde ner kokosnätter. helt otroligt!" för att citera gunilla från Masjävlar.


nej nu ska jag ta och cykla hem till mig och dansa i natten. det är tur att jag bor på bottenvåningen, annars så kulle jag nog vara utslängd för längesedan, haha, darrinn. lets do some moves, and shake your ass. smiley


vin vore gott. ja, så får nog det bli, vin, mando och lite lucky. smiley

over and out.

Blog Image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0