lökhannan

jag sitter här och har ätit ALLDELLES på tok för mycket äckliga saker. det försvann iprincip från mej lika snabbt som det kom i mej, men jag sitter här och ser sjukt gravid ut ändå. jag hatar det. magen sväller på nolltid. fan vad jag hatar detta.

jag vill bli frisk frisk frisk. NU! fast ja, gud skapade ju inte världen på en natt och alla vägar går faktiskt inte till rom men ja, jag kanske kan hoppas på att gud vill vara snäll mot mig från och med imorgon så jag lyckas nå mina 43 om tre veckor. det kan gå. det SKA gå. 

man måste ha viljan. jag har börjat få tillbaka den. fast idag så har den inte funnits här, men om jag väntar någon timme, så finns den nog där igen och jag kan köra mitt kvällstränings pass. jag har börjat med ett "träna MINST fyra ggr i veckan" schema. ok inget mot mitt 8 ggr/veckan schema jag körde på förut, men det ska det så småningom bli. jag SKA tillbaka till 43. jag SKA. som FAN att jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0