mando och te

denna natt blev en sömnlös natt. det är drygt när det blir så. jag fattar inte riktigt varför jag inte kan få sömabletter. jag kan ju inte ligga vaken nätterna i enda, det orkar jag inte. det orkar nog inte någon. men det är klart jag förstår mamma om hon inte vill ge mig sömntabletter, fast det är ju inte hon som ska bry sig om det igentligen. jag måste nog ta ett snack med läkaren iaf. om hon nu lyssnar. men iaf, snart säpper mando nytt. det ska bli super bra tycker jag. och MJ släpper nytt samma vecka, dubbelt lix. flashigt.

jag har blivit förälskad i ett visst nyponte, ok nyponte låter inte gott. men när jag drack det för första gången (hos bralls<3) så blev jag frälst av det. det är nogbland det godaste man kan dricka (dit hör också gin, rödvin och vatten). men ja, undra om man kan leva på te? jag ska prova iaf. tänker jag faktiskt. jag ska tillbaka till min sommarkropp. faktiskt.

och ja, jag älskar fortfarande mando diao. Det är bevisat, faktiskt. bara för att s ska jag lägga till en väldigt bra komentar jag fick för några årsedan. den är lite kul, bara dom som fattar fattar.

"fan vad du är såld på mando hanna. Och din tatuering är erkligen grym! bara dom som är riktigt insatta fattar"

så ja, ni som fattar fattar. och för att det är mando ochatt dom snart släpper nytt så blir det en bild på dom. SÅKLART.

image38

undra om man kan leva på mando och nyponte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0