minns.

idag när jag cyklade med tvätt till m, så kom jag och tänka på (vet inte varför) men när vi åkte till sthlm i 7an och skulle på kungliga operan och se Carmen. det var skitsnyggt och skitbra. men iaf, då var jag och angelica skitsmå och skitsöta. och en aning, väldigt töntiga. haha. men vi hade kul. jag saknar dig love<3

sen så kom jag också att tänka på första gången som jag fickade med hannabola<3 jag skulel fika med brallan och sen när jag kom dit så satt hanna också där. och jag hade precis kommit hem från min hamburg vs berlin tripp och var nerklottrade med spfs fina namn/figurer/gubbar, vad nu dom ritade på mig (minns inte så bra) sen vet jag att vi åkte till kupolen och hanna stjutsade mig och jag tyckte det var jätte obekvämt att sitta på pakethållaren. haha. vet inte varför jag kommer och tänka på sånna saker, sen minns jag så väldigt onödiga saker, eller ja onödiga och onödiga. sånna saker som man igentligen itne behöver minnas. typ att det första brallan sa till mig innan jag kände henne var  "får jag låna 15 kr av dig?" och att brallan hade sin skinnjacka på sig när vi drack vin första gången tillsammans. roliga minnen. minns du alla roliga spfvideos vi har spelat in? haha. down in the past är den absoluta bästa någonsin! "vilken snygg planch ni har brudar" hahaha. åh, jag saknar dom stunderna.

  image39 <3<3

Kommentarer
Postat av: bralls

haha klart jag kommer ihåg det allt !
miss u ! hoppas du har rackkarns kul i det tyska landet!

2008-04-04 @ 18:12:45
URL: http://bralls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0