reeperbahn/hamburg/thehets/MJ/rebecca

mitt internet at home funkar icke. sa det har inte blivit nagot bloggade pa long time. men darriinn, det är rätt skönt lix att vara utan internet.

vi är i hamburg. reeperbahnfestival. happy hour all the time lix. igar, aftershowparty till sex pa morgonen. grymt roligast. we, thehets just bring the party to MJ and the gave us dance, music and fun memories back ;)
 
jag trampade i glas och köttade upp foten sa idag haltar jag runt med mando pa mig, en lucky i mungipan och drinkas in the hands. I just LOVE hamburg. det är sa happy hour här. all the time. det finns sa sjukt mkt snygga kläder, korsetter, stayups etc överallt. om jag var JÄTTERIK skulle jag köpa allt hett jag sett här. kanske har jag money to buy ännu en korsett. I just LOVE korsetter.<3 

jag saknar Lisa<3 det var sa mys att fikas med dig. vi maste leka snart again. jag har rödvin i mängder nu, sa nu kan vi ta vara vinkvällar :)

jag fick ett samtal fran my best Lindababy<3<3 nyss. hon blev lite förvanad över att jag var i hamburg, men ja,hon brukar bli förvanad av mina sma äventyr Im doing some times. Jag saknar dig baby. men snart ses vi :D :D 

 den 31 okt, är jag i münster och dansar till Mj och gintonic i handen. lite kul maste man ju fa ha pa sin 19 arsdag ^^ johan und I had a really, lite wierd/fun/seriös/bra/gött/roligt samtal, sa germany, se upp. thehets is going down at the molotov tour ;)

jag blir glad av dig. du är sa bäst. jag vet inte vad det är som gör att jag tycker om dig sa otroligt mkt. men du är helt klart en av dom bästa personerna som finns i mitt liv. tack. just like you mkt mkt mkt lix. du är bäst. du far mig alltid pa bättre humör och jag tänker mer possitivt pa livet och allt efter jag träffat dig. vi har ju känt varandra rätt typt sjukt länge sa, ja. jag vet inte. men natt extra. (väldigt mkt extra) har du. ta at dig. och det vet jag att du gar. by the way, du är skyldig mig some thing sen jag valdgästade dig efter mando. you know what it is ;)

en snygg brud som asja lärt känna fran internet är här.  rebecca fran halmstad is here too. sa nu har jag lärt känna ännu en härlig, söt, snygg tjej. jag säger bara HAPPY HOUR and love to hamburg <3 nu ska vi styra upp mer drinkas och lucky och sen dansa till bra musik. see ya when Im back in sweden. over and out.

och om ni känner för it, so go to http://www.myspace.com/molotovjive


-men varför pratade jag med honom?
--men du ska ju knulla med honom! det har vi ju bestämt för längesen!

-men jag har väl sett hur du och hanna dansar med varandra när vi spelar!!

-du har en stor harklump pa ryggen!

-you know, we har ju lix lägenhet 200 meter bort och större place än här, och gratis alkohol lix.
--Johan! anders! kom vi följer med vafan!

-men hannvafan!

-ah, det här var ju billigt!
--ja, billigt för att vara sex lix!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0