trött.matt-slut.FAN.

jag orkar inte med mig själv. jag vet inte, men jag mår bara sämre och sämre för var dag som går. igår när jag avr hos jessica så var jag bara frånvarande hela tiden, jag ahde jätte trevligt hemma hos henne, men jag kände mig ändå inte glad, jag fick dra på det där leendet som alla är så vana att se mig ha. jag grät aäkert tre, fyra ggr, jag fick lov att gå iväg så hon inte skulle se det. jag vet itne varför, tårarna bara välde upp ur mig hela tiden. jag känner mig så jävla otillräcklig hela tiden också. inte otillräcklig så jag inte räcker till åt folk, utan mer som att JAG SJÄLV är otillräcklig, lix som att luften försvinner ur mig hela tiden, hjärtat hänger inte med så bra, jag svimmar, benen viker sog osv. så otillräcklig känner jag mig. jag orkar typ ingeting, jag blir så arg på mig själv när hon tar över mitt psyke och min kropp. I över ett år har jag försökt få hjälp, jag vill in på behandlingshem dygnet runt. men ingen jävel verkar fatta nått. jag vet itne hur många psykologer och skit jag har sagt det till, men dom fattar inte, dom om någon borde ju kunna fixa det! fan vad krävs det ingentligen? fan fan fan fan! jag orkar seriöst snart inte med mig. det där sista seget har ekat i mitt huvud en längre tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0