17:50

ni får skylla er själva när ni inte bryr er.


fick ett väldigt underligt sms från en viss, claes erik edwall någonting, tror han skickade fel. hoppas det.

Anders i Broder Daniel har tagit livet av sig...vi sänder alla en tyst minut till honom <3 <3


Jag är fort sjuk, snäppet värre, helt sjuktdrygt, boktavligt talat. men jag drar mig iaf på fredag, skönt att komma ivägen. Hamburg, gin, lucky bambi und candy, sen sexshopar och snygga shoesaffärer. we like. vet dock inte vad jag ska ha på mig denna helg, men hoppas det löser sig.

jag är lite oroligt för en grej som kan ha hänt, antingen så är det inte så, är rätt säker, för att det går ju upp och ner just nu, eller så är det så som jag inte vill att det ska vara, men vill ju inte nått av dom, men samtidigt så vill jag det som inte borde vara, för då har jag en anledning att det har blivit som det blivit. oj lite inveclat och komplicerat, men bara jag fattar iaf.

Ludde och jag låg och tittade på 101 dalmationer, det var kul, för ludde följde hela filmen :)

nej, nu har min hals blivit igenrostad. igen, så dax för en powernapp och fem liter te.

över und out.

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0