22:09

vad heter du? Hanna
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag gillar hanna, men Nella tycker jag är fint, och norma jean
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? valde mellan hanna och fanny bla.
 vilket stjärntecken är du? skorpion 
vilken årgång är du? 88:a
 vart bor du? Borlänge, dalarna
 bott utomlands? nej, eller turneér i tyskland räknas väl inte?
 flyttat antal gånger? 7 eller 8 tror jag 
vart skulle du vilja bo? Kyna 212
 yrkesval? Vill nått inom skådespel
 hur lång är du? typ 165 tror jag
 hur mycket väger du? vet inte
 hårfärg och frisyr? marilynblont går det mot
 ögonfärg? Blå-grå-gröna
 mest nöjd med? mitt födelsemärke på kinden 
minst nöjd med? 
resten av mig 
skostorlek?
36, 37, 38
 glasögon? ja, och linser
 har du några piercingar/tatueringar? 18 hål i öronen, en piercing i läppen, 5 tatueringar
 filmer? Fucking åmål, smala sussie
 låtar? massa
 årstider? Sommaren är bäst
 mat/dryck? rött vin, cola zero, mer, med passion och grape smak, vatten
djur? hundar, kanguruar eller hur det stavas
färg? svart, vitt, rött, grönt
parfym? britney, kate moss
 tv-program? inget för tillfället
 sysselsättning? Jobbar, fikar, tränar, vänner, festar, my partner in crime, konserter, mando, fotar
 vad använder du just nu för jacka? svart skinnjacka med fuskskinn
 vad använder du just nu för skor? det är MASSA olika, vet inte ens hur många par jag har
 favoritfärg på kläder? svart, rött, leopard
vad heter din morfar? han hetter Sven Erik Andersson
vilket land kommer du i från? Sverige
plånbok: Marilyn plånbok
tandborste: gul, med elefanter på
nagellack: mörkrött eller svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0