23:59

Det kändes väldigt wierd när jag vaknade upp i lägenheten i morse. jag hade världens huvudvärk, alltså inte bakis eller förkyld eller sjuk eller så, utan mer som att jag slagit huvudet i något.
sen när jag kom ut i mitt kök, eller ja, kök och kök, kokvrå, så var det massa saker som inte stod där dom brukar, precis som om någon hade varit in där och flyttat på grejer.
antingen så svimmade jag efter jag druckit te och slog i huvudet och minns inget, eller så har någon varit in där och grejat. för en gångs skull, så hoppas jag på att jag svimmade.
har fort. äckelont i huvudet.

jag hatar detta, när ska detta helvete sluta för mig?
vad ska man göra för att dom ska ta en på allvar?!!

jag vägrar att gå tillbaka till gylle, bara massa idioter där som inte fattar nått.
varför ska det vara så in i helvetes svårt att få prata med anna karin?!! hon sa att hon kunde fixa remis och då ska hon fan hålla det!!!
jag är så förbannat trött på all jävla sjukvård som är störda. ett bevis var ju idag. "nej, men jag tänker inte skriva ut nått recept till dig, kanske du ska byta arbete eller använda djurtestat smink istället" jävla pucko!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0