linda dag idag :)

helt sjukt fint och härligt väder hela dagen. och denna dag spenderades med världens bästa och finaste Linda Olsson, som är hemkommen från USA. gud vad det var trevligt idag baby. verkligen! och det gör inget att du parkerar lite snet, du är bäst ändå ^^

luddevakt och rödvin, kan inte bli bättre tänkte jag skriva. men det kan det. fast helt sjukt mys att sitta ute i trädgården med ett glasrödvin i ena handen och en lucky i andra och leka med ludde.

måste styra upp ny lampa i rummet hos mamma, den andra gick sönder idag. darriiinnn. jaja, shit happens when you dance naked at parties.

appropå party, så vill jag ut på krogen. jag går inte ensam, det gjorde jag en gång i sthlm, ok, fast det var ju the ark och konsert, men ändå, alltid kul med sällskap.

och appropå sällskap så ska jag upp till ludde nu.

över und out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0