23:09

jag har blivit förälskad i matildas bröst, haha!
seriöst, hur snygga som helst! verkligen!
hon är hur gullig som helst oxå, saknar henne redan.
saknar hanna, jocke och marcus oxå. det är helt sjukt.
vi har känt dom i typ två veckor, men känns som om vi känt dom hela livet.
det är helt kul att vi lärt känna varandra allihopa :)

jag vaknade av att marcus knuffade mig ur sängen, och att han sedan tog upp hela sängen och snodde åt sig allt täcke. vet inte hur länge jag försökte väcka honom, men efter typ tio minuter gav jag upp och lade mig på mattan på golvet. jag gillar ju iof att sova hårt, så det gjorde inte så mycket. "du gillar ju när det gör ont". haha ;)
senare märkte vi att hela dagen typ gått och jag åkte iväg och jobbade och serverade sjukt mycket fika och kaffe. Marcus och jocke kom förbi en stund, det var trevligt :) sen stängde jag ensam, känner mig sjukt duktig varje gång jag gör det :)

vi disskuterade och bestämde oss. känns bra att veta vart vi har varandra och vad vi tycker, tänker och känner osv. men jag bli på något underligt sätt alltid lika arg, ledsen och besviken, fast jag borde lära mig det. hannavafan!!

imorgon ska jag leka med hannbola<3
hoppas vi får med oss resten oxå.
nu ska jag ta en lucky.

över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0