Bamse och LSD

när inte jag kan sova, tro det eller ej, så roar jag mig med att läsa bamsetidningar. när jag var liten så premunerade jag på bamse och sen efter när huset brunnit ner så trodde jag att dom oxå försvann, men jag hittade dom ute i lekstugan.

hursomhelst så läste jag ett avsnnit om när en trollkarl gjorde en dryck av blommor, om man drack den drycken så skulle man bli kär och se allt jätte vackert. skalman provade den (han var ung och dum då) och han svävade på moln, såg rosa får, blommor och han var i himlen, sen efter en stund när han "kom ner på jorden igen" så fick han jätte ont i huvudet och sa att han ville ha mer så det kunde gå bort, då fick han mer, och vips så svävade han på moln igen.

alltså snacka om LSD och amfetamin trip!!! dom är ju störda, hur fan kan dom skriva nått sånt i en bamsetidning!?? helt sjukt. fast barn kanske inte fattar sånt, men man börjar ju undra vad bamse, lilleskutt och skalman är för ena filurer...

bamse är ju defenitivt knarkmissbrukare, han är ju fett beroende av dunderhonungen, lille skutt måste gå på nått speed eftersom han springer sjukt snabbt och hoppar högt överallt och ständigt är rädd, och skalman är ju beroende av sin matochsov klocka.

alltså ja, vad säger man? ja, jag är ju knäpp, så det är väl jag som kan sitta och räkna ut sånt här när jag inte har något vettigt för mig.


jaja, snart är klockan halv sju, halv nio ska jag ut och göra ärende. fast jag har inte råd igentligen, men är trött på att alltid få skäll av mamma och ständigt ha den där hatande och hackande blicken i ryggen. jävla faan oxå.
och åter igen, jag gillar inte julen.

Jag saknar Ludde. mycket. jag är inte så dum i huvudet som jag verkar, och inte så knäpp heller, men det är ju roande ibland när jag inte fattar, eller säger sjukt knäppa grejer, men någon ska ju vara sådan oxå.

Jag kollar på "Under Solen". den är rätt bra. undrar hur många sex sceener helena bergström och rolf lassgård har gjort i alla filmer dom spelar ihop i.? jaja, Johan widerberg är sjukt snygg iaf.

over und out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0