darin.

Jag är lite knäpp, det har marcus och jag kommit fram till. eller ja, jag visste redan att jag var lite halvpuckad, men det är nu redan bekräftat helt klart. hur som helst, jag jaobbade igår kväll. måste säga att vi säljer världens godaste hembakade pajer! mums, ni måste komma och äta lunch där!!! verkligen :)

appropå att jag är dum i huvudet, så är jag sjukt trött på att bli besviken hela tiden. folk säger saker som jag tror på och då menar jag verkligen tror på det. sen när det visar sig att det inte alls är så, utan helt tvärtom och ännu mer. då blir man verkligen less, sen om det upprepas ett x antal gånger, så börjar man fundera om man är knäpp på riktigt.
nej, jag ska nog göra som jag alltid brukar, glömma och förtränga, och smila extra mycket.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0