ett glas blev många helt plötsligt.

igår blev en väldigt konstig kväll (inte ovanligt iof)
hannabola och jag var sugen på disneykväll och kanske dricka lite vin.
men som vanlligt blir ett glas vin fem helt plötsligt.
vi bussade in till stan och tänkte ta en öl på skrubben.
men vi gick in och dansade på mongo ist. tatt ställe,
men vi fick gå in gratis av någon annlledning, så det gjorde inte så mkt.
där blev det tequilarejs och vi blev bjudna på gintonic flera ggr. mums.
sen dansade vi, sen minns jag inget mer.

vaknade senare upp hos farbrorpolisen.
dum, dummare, dummaste jag.
nu får jag skärpa mig, jag börjar bli stammis där. fan. 

men hannabola<3
det var jättetrevligt att träffa dig iaf, det är det alltid,
tack för en mkt rolig kväll (ja,innan minnet försvann)

jag har tänt ett ljus idag oxå. för charlie.
han gjorde tre av mina sex tatueringar.
kommer kännas väldigt konstigt att gå dit nästa gång,
när det saknas en tatuerare. R.I.P


över och ut.//HH 

Kommentarer
Postat av: L.

Kan du inte visa upp dina tatueringar? :)

2008-12-28 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0