mando

jag sitter och lyssnar på mandos nya låt, på repeat. man blir helt kär, och får mando abstinens som fan!
alla andra nya låtar är oxå helt klockrena och älskade, vad annars lix?

jag har kommit på att juldagen inte är min dag,
detta var tredje året som jag inte lyckades komma ut på krogen.
första året så försvann jessica och tessan in på s2, och jag kom inte in där då,
så jag sprang ute hela natten iblge centrum och frös,
sen förra året, ja, den blev ju väldigt oväntad, haha! men kul var det iaf ^^
sen iår så kom jag utanför dörren, sen minns jag inget, förutom att jag vaknade upp med huvudvärk ggr50
och med alla kläder på, inklusive jacka och skor.
jag frågade mamma hur jag kom hem, hon sa att jag åkt taxi och att taxichaförren
hade plingat på dörren och typ släpat ut mig ur bilen, han tyckte jag hade snälla vänner som ringde efter en taxi åt mig.
ja det var väldigt snällt gjort av dom/den, eller nu vem det var, tack så mkt iaf!
jag hoppas ni andra hade en trevlig kväll iaf.

nu har jag typ sovit fyra timmar inatt, darin.
man blir trött av att sova länge och trött av att inte sova alls,
finns det ingen mellansömn typ?

jag har nyss blekt håret, hade typ 2 cm utväxt.lök.
har inte kollat än hur det blev, tänk om jag tappar allt hår.?
uscha, bleka och färga är inte bra, igentligen.

över und out// HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0