mobilen är tillbaka :)

Min mobil försvann ju i jönköping, och jag satte mig på fel tåg och missade halva jobbdagen,
men det gick ju rätt bra ändå.

idag fick jag tillbaka min mobil :D happy hour!!
så nu kan ni ringa till mig på mitt gamla nummer, 0703019369.

Idag har jag jobbat själv. igen. jag känner mig väldigt duktig faktiskt.
Hannabola, jocke, marcus och matilda kom och hälsade på och höll mig sällskap tills jag stängde :)

jag sov typ tre timmar inatt, men någon tog upp hela sängen och allt täcke. men det gör inget, jag hade jättetrevligt ändå :)

har gått och funderat på vad det är som gjort så ont i min fot, idag plockade jag ut det, det var en 1 cm lång glasbit, som suttit rakt in i foten. aj.

jag vill kolla på smala sussie ikväll. du kan väl joina mig, eller så kommer jag och våldgästar dig.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0