spf.

igår kväll/natt när jag skulle sova, så fick jag världens kallsvettning och blev helt skakig i hela kroppen.
 låg typ i snevriden fosterställning och hade typ kramper.
sen kom min syster ner för hon skulle åka hem,
och hon bara;  "men gud vad konstigt du ligger!, gud du är helt svettig och spökvit i ansiktet!!"

jag vet inte vad som hände, men efter typ en halv timme blev det typ bra igen. wierd.

jag kollade nyss på en video som spf var med i, jag tror fan jag ska göra som dom sa, har velat gjort det sen 2002.

jag dricker kallt te, äckligt. över och ut.


Kommentarer
Postat av: Celine

Ojoj, en Borlängebo som faktiskt gillar Mando/SPF :D Trevligt! Man kan nästan tro att man är ensam om det häromkring ~

2008-12-16 @ 21:25:05
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0