tumvantar

jag kollar på ace ventura, andra filmen. den är lika rolig varje gång, jim carry är så grymt härlig!!
ofta man kommer på att sitta inne i en noshörning, haha.

jag kom på att jag har väldigt många bröder. min första bror fick jag 2005. det var victor, sen samma kväll så fick jag en till, det var david, victor tyckte jag behövde två bröder. ett år senare, eller om det var två, så gifte jag och adam mig som bror och sister. albin var präst :) och jag hade en gardin som slöja. sen förra sommaren så blev eric och jag syskon. och för några veckor sedan blev jag och johan syskon efter deras spelning. tre äldre bröder och två yngre. det är rätt bra :) har jag glömt någon nu? jag tror inte det va?

i fredags var jag på julbord/julshow med alla personliga assistenter, det var trevligt, men mycket roligare förra året.
sen fick jag besök, det var mycket trevligt.
min mamma har föresten stickat vantar till dig  ^^ rosa, skämt, dom är svarta. tumvantar.
jag hoppas vi ses snart again.

över und ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0