00:54

jag blir så otroligt besviken på mig själv. ingenting funkar. ingenting går. jag är bara tjock och ful och otroligt dum i huvudet. satt nyss och kollade massa ansökningsgrejer, man måste vara fucking frisk till varenda jävla äckelskola jag vill söka till, jag orkar inte. jag blir så arg och ledsen på mig själv. fan ta jävla äckel bulumin. jag hatar hatar hatar hatar hatar det så JÄVLA helvetes mycket. jag kommer ingen vart. ingen jag har pratat med eller sökt hjälp hos har hjälpt mig. på varenda jävla ställe jag gått till, och sagt att jag vill in på behandlingshem, så säger dom "jaa, men det kan vi inte hjälpa med dig här, lycka till". JÄVLA HELVETET.

Kommentarer
Postat av: L.

Jag vet. Det är förjävligt.

2008-02-09 @ 18:04:08
URL: http://popkonst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0