01:28

Ibland känner jag mig väldigt duktig. jag har jobbat mycket på sista tiden. det är bra, det är bra Hannan. fortsätt med det. Jag trivs mer och mer. det är bra.

I lördags så hade jag mycket trevligt sällskap. hela kvällen. natten. och morgonen. Tove, Frida och Ted kom hem till mig och vi hade det supernajs och mys. Massa gott rödvin och lucky. Sen styrde vi maskerad utstyrsell. frida var skitsnygg som sjuksköterska. Tove skitsöt som nyckelpiga :) Jag var Marilyn. (jag har ju gått och blivit blond) Sen styrde vi stegen och pumpsen mot maskeraden, det var supernajs, snygga folk överallt och asnajs musik (Brittan är BÄST<3 att dansa till. alltid) Fast jag fick nått "sne-vill-inte-vara-kvar" på maskeraden så jag gick hem. Tove och Frida joinade mig, snälla,söta, snygga bruds dom är. Det var jätte trevligt efter oxå. Sen så åkte tove hem och jag och Frida fortsatte vinpartyt, sen gick vi och la oss.

Fem minuter senare så ringer Liza<3 jag blev hur glad som helst. och pigg. jag sprang ut i min Arctic Monkeys tshirt och mina hjärtan och mötte Liza. Gud vad jag blev glad av att se henne. Världens bästa hon är. Vi hade det askul natten igenom ;) Frida sov, men vi partade på med massa vin och luck ^^.

Liza, är så jävla jätteglad att vi sågs. älskar dig så otroligt mycket. Du är så fin, helt snygg rakt igenom. men det vet du ju redan <3

image90

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0