12:37

Sen halv sju i morse har jag varit upp och städat och grejat. Har fixat till mitt rum hos mamma, nu är det skitfint och mysigt. Jag fattar mej inte på dom som kan bo i rum helt utan någonting på väggarna. Det blir så mycket mysigare när man har saker på väggarna.
Jag gick igenom massa gamla papper, kort, konsertbiljetter och sådär. Jag hittade en av mina böcker där jag skrivit ner sms jag fått från folk. Shit vad förvånad jag blev, och besviken. Nu vet jag att ingen överhuvudtaget håller det den lovar. Man blir utnyttjad så fort folk får chansen. fan vad jag hatar vissa personer just nu. Säg aldrig nått som ni inte menar på riktigt. darin på er. Sen var det ju en hel din roliga och fina sms, började nästan gråta när jag läste en del.
Jag hittade ett kort jag fick av pappa när jag fyllde 17, och då hade jag inte träffat honom på två år. Men jag fick ju det efter han hade död. Jag satt bara och grät, så hemskt att tänka att han gjort iordning kortet flera månader, kanske tom. år innan. Jag mår så dåligt över att jag inte fick veta hur sjuk han va. jävla sjukhus. fan ta er.

nu ska jag iväg och agera hemtjänst åt mormor. fattar inte varför hon kör med mamma och mig, hon kan lika gärna ringa hemtjänst. Och så är det inget kul att vara där, jag duger aldrig för henne. Det är alltid något som är fel. Hon fick en tavla av mig i julklapp, med mitt student kort på. Det fick farmor oxå, Farmor satte upp sitt direkt, mormor har slängt det under en hög med räkningar. Hittade dom när jag städade hos henne. Sånt gör mej ännu mer besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0