21:42

Jag saknar min Linda så otroligt jättemycket. Hon är långt bort, i USA. gud ett helt år ska hon vara där. men snart är det midsommar och då kommer hon hem på kort vistelse :D det är inte speciellt långt till midsommar.

Idag träffade jag Elin och Sanna det var mys, det slutade med att Sanna och jag satt och diskuterade som gamlingar gör. då skrattade vi, sen gick vi och köpte mat till våra barn. Hannabola<3<3 och jag drack kaffe och provade glasögon. jag har bivit kär i Lisa Werlinder och oliver Lofteén, så jag kollar Lisa filmer och Oliver filmer. Gud vilket snyggt par dom skulle vara! just nu kollar jag på en sång för martin. vilken sorlig.

Jag sänder en tanke till den galet sjukt roliga kvällen,natten och norgonen i Hamburg. Det var galet kul. Sånt borde man få mer av.

mamma är full, jag tycker det är jobbigt när hon kommer och ska försöka prata och vara snäll. det är drygt, coh så försöker hon dölja alkohollukten med halstabletter. jag vill inte bli vuxen. eller gammal.

över und ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0