22:27

darin vad jag vill bort från borlänge. nu. tack. det suger as här. är så fruktasvärt trött på denna stad.


kan jag inte bara få komma in på teaterlinjen? det vore bästa ever. åka till en helt ny stad, lära känna nya människor.



och gud vad jag vill till hamburg! festa loss med tyskarna<3
dricka massa gin i deras kök, gå ut på molotov och dansa hela natten!!
sen gå längs reeperbahn och köpa snygga skor och kolla snygga underkläder i alla sexshops affärer, alltid lika kul ;) man måste ju såklart oxå besöka en supermarket, pennymarket där man kan köpa cool up och billig gin!

åh, vad jag vill till Hamburg. Sitta hos tyskarna i deras fina lägenhet. och sen åka och hälsa på jules i hennes flashiga nyfunna lägenhet. we like, och det bästa av allt, kolla borat! HAHAHA. så sjukt kul!
"ah, thats nniiicccceeeeee" haha, thehets humor.

nej, nu ska jag nog sova, känner mig sjukt trött. över und out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0