hannibal

Jag har blivit lite smått beroende av skräckfilmer, eller ja, skräck och skräck, men när jag var yngre så kunde jag inte ens titta på beck. nu har jag haft hannibal kväll. jag tycker nog att  när lammen tystnar och hannibal rising är bäst. hannibal rising får hamna på första plats.  Han som spelar Hannibal som liten är otroligt lik han som spelar peterpan, alltså i den peterpan filmen där barnens pappa och kapten krok är samma skådespelare. Han som spelar hannibal, i hannibal rising, kan man ju inget annat är bli kär i. otroligt snygg, det är ögonen och händerna som gör det, hans sätt att spela, det är otroligt bra (oj, vad jag började låta som en journalist eller nått)

Min mage är fucked up, den vill inte som jag, i över en vecka har det varit som att ha mensvärk fast tio ggr värre (ok, det kan ju inte ni veta som aldrig får mensvärk, eller hur calle och jonas, haha!) nej, men seriöst, mensvärk är nått av det värsta som finns. fast nu är det ju inte det jag har, oj vad detta blev invecklat. onödigt prat.

nej, nu ska jag förstsätta och kolla på hannibal rising (för tredje gången) och sen göra 600 situps, eller 800, om jag ska söka till polishögskolan så måste jag nog börja träna på riktigt och på allvar, om jag ska bli den kvinnliga gundvald så måste jag nog sätta fart.

över und out.

image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0