Rockis.

Jag åkte till sthlm igår. till min snygga EricaBaby<3<3 vi drack gott vin, rökte goda lucky, lyssnade på BD, läste SOLENS BARN repliker, var snygga i håret och hade söta poppklänningar och snyggast skor. Sen åkte vi in till globen och dansade loss på hovet och Rockbjörnen. Mando var bäst. Jag äger på att springa i 70 graders lutande trappor (både upp och ner) med 12 cm klackskor. Jag och baby var dom enda som dansade på riktigt. Det var kul. Calle var snygg och snygg i håret.

Nu är jag i Umeå. helt sjukt konstigt känns det. Har ju inte varit här sen jag var asliten, typ 3 eller nått. Norrländska är så sjukt mysigt. Jag sitter och dricker vin (!) och lyssnar på alla som pratar, medans jag väntar på Lisan<3 Sen ska vi dansa loss och vara snyggast (och dom enda dalkullorna) på en SUgarplum spelning. Det ska bli kul. Var miljoner årsedan jag såg dom. Konsert alltså.

Jag ska btw, anmäla mig till en kriminologi kurs (eller hur det stavas)

över och UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0