snabb hamburg visit.

MJ  touren blev inställd. lökigt och tråkigt. men vi hade kul ändå. vi planerar thehetsparty på gottland och galna vinkvällar inför mandospelningarna. WE LIKE!! 

väl tillbaka i skavsta, efter lång barrunda, sönder festade dyra victoria secretpumps, mera gin och slocknignar av agnes och mig på köksgolvet framåt gryningen och lagom att upp iväg till flygbusensen såg vi att en ginflaska gått sönder och en vin hade oxå gått sönder. så det var en trevlig luktblandning som vällde mot mig när vi öppnade väskan. BTW, agnes och jag inhandlade en "Agnes och Hannas knarkväska" den ska vi pimpa till mando. sen får sig nog alla ett gott skratt.

Jag var skitduktigt och körde HELA vägen från skavsta till Blge. fett bra av mig som inte har körkort, och att det regnade MYCKET och var dimma. hannavafan duktig ibland. minnsann. (är rätt smart oxå fast ingen tror det)

hamburgs klockrenaste mening sa Agnes, men just nu minns jag inte vilket samanhang hon sa det men det var iaf  "but Its ok, all friends off mine who is sleeping togheter can sleep whit me and you too later" lite kul var det iaf ^^ thehets humor. EE saknades ju såklart.
image74
alla ser väldigt oproppersioneliga (eller hur fan det stavas) på detta kort. men glittret måste ju synas lix.

en av tyskarna sov i två dygn!!! helt sjukt länge. murveldjur eller nått. haha.

beccs, see ya in lund. då jävlar blir det thehetsparty och kokain på byxorna like never before.
und my hottest germanybitches, see ya soon when the tour is up again, and then we gonna party humburg up and down (like always) and made all sexshops. like thehets always do.
image75

over och ut.

image78
Har fort. inte lärt mig min system i alla ljuslägen, så dni får spy galla över mina otroligt jättesnyggt tagna bilder på ich und anja. men kolla på året ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0