01:52

Ta de 20 första kontakterna i din mobil:

1 . Aanton
2 . Adam och Hampus hem
3 . Adam
4 . Affe
5 . Agnes
6 . Albin B
7 . Albino
8 . AlmostFamousLisan
9 . Amanda B
10 . Amanda B.
11 . Amanda T
12 . Anders Uddén
13 . Angelica hem
14 . Angelica
15 . Anja
16 . Anna H
17 . Anna rosa hår
18 . Anna s
19 . AnnaKarin
20 . Annica

Har du pussat nummer 7?
ja

Känner du nummer 16?
ja, min tremänning

Bästa minne med nummer 3?
det finns mmååånnngggaa sånna :)

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
jaa

När ska du träffa nummer 13 ?
snart hoppas jag!

Är nummer 5 söt?
väldigt jättesöt

Vad är det bästa med nummer 20?
En av dom absolut allra bästa gymnastiktränare jag någonsin haft!

Första intrycket av nummer 16?
"shit, hon ser ju exakt ut som Ebba Hultqwist!"

Hur länge har du känt nummer 12?
typ14-15 år, eller mer.

Hur träffade du nummer 3?
"förträffen" innan man började sjuan.

Har du träffat nummer 6 senaste månaden?
nej!

Har du vart hemma i 11 hus?
ja :)

När nästa gång ska du träffa nummer 14?
snart hoppas jag <3

Är du vän med nummer 18?
yes, sen snart 20 år <3

Skulle du kunna gå ut med nummer 19?
jaa.

Har du gått på bio med nummer 13?
yes.

Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
har inte pratat med henne på snart 2 år.

Har nummer 12 ett förhållande?
Det vet jag inte.

Har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
nej.

Hur träffade du nummer 11?
dagis. tror jag.

Vad har nummer 19 för favvo-mat?
jag vet inte.

Vem här är roligast?
anna s, albino, amanda t

Vem är tystast?
vet inte.

Hur träffade du nummer 1?
hans band spelade på en USMtävling i Karlstad för snart 5 år sedan.

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 20?
jag vet inte. minnas ett underbar person.

Vad skulle du göra om nummer 14 började dejta dig?
bli glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0