14:41


(X) Jag är blondin
( ) Jag är brunett
(x) Jag är busig
(x) Jag älskar filmer
( ) Jag är datanörd
( ) Jag har en mp3/ipod
( ) sjunger i duschen
(x) går ofta
( ) är latast i stan
(x) jag är onyttig
( ) jag läser mycket
( ) Jag har två föräldrar
(x) En i min familj är alkoholist
( ) Jag har mer än 3 syskon
( ) Jag har pojkvän/flickvän
(x) Jag är minst i familjen
( ) Jag bor hemma
(x) Jag har husdjur
(x) Jag har sagt till någon att jag älskar den och menat det
(x) Jag älskar någon nu
( ) Jag är kär
(x) Jag har sett någon naken
(x) Jag har kysst nån jag inte känner
(x) Jag har dissat / blivit dissad
(x) Jag har skrivit ett kärleksbrev
(x) Jag har sytt ett sår
(x) Jag har haft vattenkoppor
(x) Jag har haft svin koppor
(x) Jag har ärriga knän
(x) Jag röker
( ) Jag snusar
(x) Jag dricker vatten till maten
(x) Jag motionerar (ballett+pilates+sporadisk löpning)
(x) Jag är en godisråtta
( ) Jag tar hellre buss än cykel
( ) Jag äter bra mat
(x) Jag har ramlat framför någon
(x) Jag har skrattat när andra varit tysta
(x) Jag har lekt med dockor efter 13års ålder
(x) Jag har sagt fel inför klassen
( ) Jag har spytt på någon
(x) Jag har hälsat på fel personer
Piercningar: 17 i öronen, en i läppen
Tatueringar:5 st
Längd: 164 cm
Skostorlek: 36-38
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA
Tänker du på självmord: det händer
Tycker andra att du är attraktiv: ibland
Dricker du : ja
Använder du droger: har gjort
Gillar du att tvätta: ja
Gillar du Berg-och-Dalbana: älskar!

Gillar du att slåss: ibland

Har du nånsin
Gråtit över en pojke: nej
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja



Antal
Gånger du varit kär: aldrig
Gånger ditt hjärta brustit: en gång
Hjärtan brustit på grund av dig: vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen : vet inte
Ärr du har på kroppen: många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0