hittade lite roligt thehets snack ;)



-vad du låter konstig, låter som du gjort för mkt blowjobs.

-men jag var inte beredd. en gång till!

-men berätta lite om din syster! vi har ju faktiskt ätit middag

-har ni lägenhet här?!
--neej.
-jo! hanan säger det!

-ja,jag brukar gå med gylfen öppen

-du ser ut som en riktigt hora hanna

-men seriöst, man hör ju hur det rimmar, fattat filmen kommer bli klockren!

-det var billigt!
--ja! för att vara sex lix!

-helt kåt lix!

-men jesssica, nu har du kokain på byxorna

-hur ser det ut i ett sånt där videobås?

-varför pratade jag med honom för?!
--men du ska ju knulla med honom, det trodde jag vi hade bestämt för längesedan!

-hoppas du får jättekuk, jag menar kul ikväll!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :) svara gärna på frågan i min blogg om du vill :D

2008-07-31 @ 18:11:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0