Hultsfred-08

Ingen ville åka, ingen hade pengar. så jag packade och drog själv. varför inte lix? festivalbussen var halft fullbokad från blge, så man borde ju träffa någon man känner. inte en enda kotte kännde jag igen. darin lix!! 

Iaf. jag har fått se min manliga Marilyn Monroe två ggr i mitt liv nu, och denna gång var det mer magiskt än ever. han var helt vacker, stod rakt framför mig och simon(en kille jag mötte i kön) och han bara tittade på oss hela spelningen. fett najs. fan vad jag ÄLSKAR PETE DOHERTY och BABYSHAMBLES. jaag måste någon gång i mitt liv få visa pete min tatuering.

spf hade två spelningar. we like. först aukustiskt, eller hur det stavas, med träff efteråt och calle tyckte det blev snyggt på skinnjackan, sånt gillar vi, sen spelade dom på kvällen oxå. fett najs, a lot off MÅNGA!! nya låtar, dom spelade typ hela nya skivan. I LIKE!.
sen backstagehäng och snack om fotboll, vicke försökte sätta mig in i fotbollssnacket, men jag fattade typ darin. sen försvann min telefon, men hittade den senare i en spf`s fick. najs...ehh...

vaknade på lördagen, visste inte var klockan var, slängde ihop all pakning och gick till tågstationen (typ 2,5 km bort) frågade om kl. på vägen "halv sex på morgonen". KUL! tänkte jag, mitt tåg går 12:08. kul!
så jag tog typ sex timmars powernap på tågstationen.

väl i sthlm fick jag slänga mig in på närmasta toa, byta om, halsa vin, spraya bort festivallukten och springa iväg till WTAI. hann precis till DPT sista låt och starten till Mando.
Hives pelle och jag hade roligt snack.
såg a lot off folk jag INTE ville se och prata med. DARIN.
träffade massa folk jag absolut ville träffa ME LIKE! <3<3

Hultan och WTAI var både bra och dåligt. förutom våldtäcktsförsöket, polisen, filmen, bortsupna skor på hultan och darinmänniskor på WTAI så var det en fett najs vecka.

ÖVER UND UT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0