16:32

nu är det bara hälften kvar, sen är jag 40. helt darin sjukt lix. usch jag vill inte. samtidigt känns det helt sjukt mkt bra att vara 20, men samtidigt så vill jag absolut inte, jag vill spola tillbaka allt till när jag var 11, och fixa till allt som blev fel nu. ok, hursomhelst. det var ett väldigt trevligt halloween/20årsparty som blev den 31 okt, dvs. på min födelsedag. och det ÄR PÅ DEN 31 OKT. SOM MAN SKA!!! fira halloween. så det blev bra.


tradition sen 20 årsedan, att vi ska odla en pumpa och fixa till 31 okt. den blev helt jättestor detta år.




årets hetaste hippie, en humla och årets hetaste sjuksköterska <3



Dagen efter, så var det dax för utgång för betty, EE och Marilyn.
Det blev en väldigt trevlig och mycket, väldigt MYCKET härlig kväll<3<3
sånt gillar vi. danke så mycket för en jättenajs och härlig helg.
Jag älskar er alla! <3<3 pussar och sugmärken i överflöd till EE und Agnes <3


över und out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0