: ´´´(

jag är trött, trött, trött, FUCKING JÄVLA SKIT TRÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på allt nu. inte allt omkring, utan allt i detta jävla hus. alla dessa smygerier dom håller på med, dom tror att jag inte fattar vad dom gör. jävla svikare dom är, dom lovade att hjälp mig :( fy fan för dom

-varför är jennys dör låst mamma?
--öhh, ehh,....hon ville ha den låst när hon var i thailand....
-den var låst tre veckor innan hon åkte oxå!
--ehh...ja, men alltså......


fy fan säger jag bara, dom tror inte att jag vet varför dom låser, jag är inte dum i huvudet. det är ni som är det, det hjälper inte att ni låser in maten, det gör  det bara värre. fy fan för er.

Kommentarer
Postat av: a

svar: ja, det måste vi :)

puss

2008-11-24 @ 22:37:28
URL: http://vithet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0