gräddfilen, spf, sushi und vin<3


agnes och jag resten till jönköping, åt sushi, drack godast rosévin och dansade till sugarplum hela natten. victor var snällast, calle var snyggast,ok, han var snäll som gav gratis öl till oss hela natten. vic. är alltid lika rolig när han pratar med oss från sceenen.

har glömt min mobil i jönköping, men en ljudtecknicker hittade den, så jag får väl den på måndag eller nått, har lånat mammas mobil så länge, 0736000107, om ni vill nått.



 

agnes! jag satte mig på fel tåg! haha, åkte neråt, fick hoppa av i nässjö och planka till sthlm, kom hem tre ist för tio, missade halva jobbdagen, men hann iaf till kvällen, var helt ensam och stängde och allting. gud vad jag är duktig ibland^^

danke shön agnes för en helt underbar kväll igår, lets do it again soon<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0