Skorpionen

SKORPIONEN (Scorpio)
24/10 - 23/11



Element: Vatten
Planet: Mars, Pluto
Metall: Järn
Känsliga kroppsdelar: Könsorgan


EGENSKAPER:
Skarpsynt, döljer känslor, realist, konstnärlig,
vetgirig, ledaregenskaper, rättfram, hämndlysten,
opåverkad av smicker och komplimanger, lojal,
stora krav på sig själv och andra, kompromisslös,
stark självkontroll utom i kärlek, gåtfull,
det mest passionerade tecknet, stort erotiskt intresse,
stark integritet, initiativrik, intresse för mystik och ockulta ting,
misstänksam, svartsjuk, långsint,
tar risker, effektiv, aktiv, magnetisk utstrålning.

DOM BÄSTA SIDORNA:
Orädd, handlingskraftig, ärlig, god bedömmningsförmåga,
klok, psykiskt och fysiskt stark, hjälpsam





Iprincip, precis allt detta stämmer in på mig. man tycker att det är lite wierd, men sen när jag läser sånt här, så förstår jag lättare varför jag såg och hörde konstiga saker som liten, varför jag visste vad som skulle hända, varför jag kunde veta att mina föräldrar skulle skilja sig, att jag kunde veta att någonting skulle hända med vårat hus, och att vi skulle vara tvungna att flytta därifrån.
Ibland så vill jag inte veta, men samtidigt så vill jag veta, det blir på nått vis lättare.
Jag blir ledsen när jag läser om sådant jag inte vill läsa, jag trodde att det skulle bli bättre om...äsch, strunt samma, det kommer aldrig bli som båda tyckte för ett antal årsedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0