snö.

jag gillar icke snö och kyla. säger som victor, vinter är INTE kul. man bara fryser hela tiden och får inte springa barfota ute i gräset, fast iof, jag fryser hellre än svettas.
idag på jobbet var det lökigt varmt  värre, uscha, fast man ska inte klaga när värme kommer, men då ska det vara riktigt solvärme, och inte varm-luft-från-ugnen-när-man-bakar-winerbröd. det har nämligen jag gjort, och serverat kaffe till snygga killar i boots, sånt gillar jag. mycket.

sthlm gick åt helvete, men det visste jag, men ändå. på onsdag ska jag och agnes se spf, det ska bli helt kul, har inte sett dom på hundra år känns det som, alltså på konsert menar jag.

jag måste gå ner i vikt, hatar att se att vissa kläder inte passar längre, vill hellre att dom ska bli förstora än försmå.
vill till baka till min "glada" period jag hade i sommras, när folk sa att jag såg och lät gladare och piggare ut och att jag gått ner mkt i vikt (nästan för mkt) men jag mådde bra, och kände mig bra.
nu känner jag mig bara som en stor fet köttbulle man kokat och sen rullat i majonäs och 80 % bakmargarin.

Sis är hemma från Thailand nu. har inte hunnit träffa henne ännu, har jobbat osv, men m sa att hon var brunare än en genomgräddad pepparkaka, det förvånar mig inte, Sis älskar att sola och bli brun.

Jag har varit duktig och betalat räkningar, dock inte alla, men dom viktigaste.

imorgon ska jag  till crossroads och få en till kroppssmyckning. ska bli hur spännande som helst.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hanna! Du ska INTE, INTE, INTE gå ner mer.!! Och det hoppas jag du vet.

Puss

2008-11-26 @ 10:59:01
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0