thank you så mutch

Jag jobbade tio timmar igår, eller ja, förfem timmar sen slutade jag och om typ sju timmar ska jag börja. darin.

jag kan inte sova. jag kollar på min nästa tatuering, tror jag. alltså jag sitter inte och kollar på bilder, utan kollar på en sak, live, som jag funderar på att skulle bli väldigt snyggt  "bredvid" den andra delen av ett live framträdandet.
 
hursomhelst, Jag tänkte idag, eller ja, vid tolv inatt tänkte jag. "det har typ gått sex år". shit, sex jävla år!!!
helt sjukt vad man kan tänka på någon så länge.
NEJ, jag är INTE!!!! kär. nej, det är jag icke och kommer inte och aldrig att bli det heller. over and out!
men en upprepning vore ju aldrig fel, haha, men inte den utan den andra. Jessica, vi skickar bilden eller ;D haha!

Jag tror fan att det blir så, ja, så fort min lön kommer in på mitt konto så springer jag till tatueraren, eller nej, jag gör det fan på måndag och beställer tid till dagen efter jag fått min lön!!!
undrar om man får göra två tatueringar på samma gång?
ska fråga, om man får, ska jag göra tre! nu jävlar.

Har kommit på att jag trivs hur jävla bra som helst på mitt jobb, och jag älskar det!
Har fått flera nya vänner och bekantat mig med a lot off personer, me like!
en kille som snackade engelska kom och frågade hur länge kupolen hade öppet, jag fattade inte ett skit vad han snackade om, för han beskrev det som en stor maxi-gigantisk-sak, mitt i stora centrum i blge, och det skulle ha massor av affärer och var helt rund.
när han sa att det var en rund byggnad han letade efter, och svängde med armarna framochtillbaka, så fattade jag.
haha, en sak som jag tyckte var kul, var att när han satt och fikade/åt mat, så sjöng han med i varenda sugarplum låt (jag hade satt i deras senaste skiva). helt gulligt! haha. sen när han gick; "thank you så mutch, häj da" helt sött ju!! :D:D

nej man kanske ska ta sig en nattcigg? ja, jag tror fan det, kan ändå inte sova.

över och ut.

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Haha, ja jag får fan ta och palla mig dit någon dag då.. Fast på måndag åker jag till kiruna så det kommer nog dröja.. men kanske nästnästa vecka då :P

2008-11-08 @ 17:50:55
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0