23:32

"ni får stanna hur länge ni vill, sen så ringer vi efter ungefär en vecka, så kan ni komma och hämta honom i en urna."

det var hemskt ledsamt att säga farväl till dig, älskade finaste ludde! <3<3
saknar dig så otroligt mycket!!!! hela tiden. hela tiden tror jag att du ska komma inspringandes till mig, hela tiden lyssnar jag efter dina tassar som springer fram, hela tidfen väntar jag på att du ska skälla av lycka när vi ska ut och gå.
flera gånger tänker jag ge dig mat, morötter kasta en boll till dig, men det finns ingen ludde där. det är så otroligt tomt utan dig älskling! vi saknar dig hela tiden.

alla är ledsna, mamma är jätteledsen att hon inte har någon att ta promenader med längre, lika så jenny och jag, jenny verkar vara ledsen för massa andra saker, vet inte vad, och hon säger ju heller ingenting.
jag går runt och är tjock och fet. har gått upp femtusen i kilo, vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE.
jag vill ha maj tillbaka, och börja av juni, det var en bra tid. jag mådde bra. alla verkar tro att bron byggs på en dag, och om den rasar så vill ingen gå på den igen, även fast den försöker bli renoverad. ingen pratar med mig längre.

hamnade i bråk med herr polisen, för ett antal veckor sedan, INTE kul. känns som dom börjar veta vem jag är.

snart fyller jag 20, då får jag gå på systemet. lagligt. det ska bli kul, men jag vill inte fylla 20, då försvinner alla gratisgrejer och ungdomsrabatter och jag har bara hälften kvar till 40. hjälp. nu ska man bestäma hus, man/fru, barn, jobb, bil osv. lök säger jag bara. LÖK.

en kul grej! jag har fått ett nytt jobb!! :D på café wasabryggeriet, det är hel kul och mysigt, stressigt när jag inte fattar kassan riktigt, men det lär jag mej (förhoppningsvis) med tiden! jag äger på att göra pajer och sallader, latte får jag öva på ett tag till, det blir inte så mkt skum, men det kommer väl (oxå förhoppningsvis) med tiden.

imorgon blir det falunbesök, sen urnsättning, sen jobb. det drygaste med hösten är att det börjat blivit sjukt mörkt, sjukt fort!! hannan inte gillar. BLÄ. men hösten betyder ju dock en sak, jag fyller år! hoppas denna födelsedag blir minst lika kul som förra året, fast inget slår ju hetsparty i münster, men vi får väl se till att bringa partyt till blge detta år.

nej, dax för sömn. kanske.

over und ut. / HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0