glas eller burk?

jag kom på en grej.
efter att funderat ett tag, så kom jag på att det är godare att dricka öl ur burken, än ur glas, men drinkar/cider, är godare att dricka ur glas, än burk/flaska.

okej, drinkar brukar ju vara i glas, men ibland får man ju för sig att klunka sprit, sen något att grogga "ner" det med,d och det smakar ju väldigt mkt snusk, så goda thehets drinkar föredrar jag.

appropå och klunka sprit, så dras mina minnen tillbaka till berlin, när jag tappat bort jessica och hon mig, så kom jag på att vi hade ju en oöppnad ginflaska med oss. den la jag beslag på. sen minns jag inget mer. tur att jessica hittade mig, jag borde ha sele, eller koppel på mig när vi är ute och flänger och har oss.

jag saknar digg EE <3, kom och lek med mig snart!

över und ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0