"I get his cock on my back"

home again, vilka äventyr vi varit ute påsmiley. minsann, the hets brings the party everywhere.smiley det är inte spf som är the wild one, det är vi som är detsmileysmiley vi vinner med flera meter och ännu mer smiley

EE und HH packade sina väskor på onsdagen och drivida down to skavsta, väl framme i älskade hamburg blev det storparty as allways med bambi und candy smileysmiley wild and crazy as allways smiley besök i sexshoper 3 på morgonen och dans till britney, sånt gillar vi.smiley

Nästa stop var berlin, alias berran, as allways, jäger och timless på bussen. vår busschafför var väl inte den bästa, han körde in i en vägskylt och vi blev sena, och missade början av spelningen men det gör inte så mkt, sen hamnade vi på villovägar, men slutligen hittade vi varandra, jessica utan skor och jag utan minne, så vi missade tåget till amsterdam. men tack vare högre makter lyckades vi komma fram till amsterdam smileysmiley

jag försvann på egna äventyr, och vaknade på ett icke nämnbart ställe här. jag fann en ch och sen fann bambi und ee mig, skrattandes åt allt.smiley

efter några timmars sömn och världens bästa dusch så gjorde jag och jessica amsterdams gator och ett antal andra spännande ställen smiley

spelningen var kalas as allways, sen blev vårat eget party ännu mera kalas, funny und high smileysmileysmiley


EE är bäst på att driva car, överallt. smiley nu ska vi ladda för nästa spännande äventyr. we like smileysmileysmileysmiley

Danke very mutch EE, CC und BB för en otroligt nice liten tour. love ya smiley

                   












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0