blåöga (igen).

Jag fick fint besök i fredags,
av Lisan och Mändy från Ludvika.
det var väldigt trevligt och roligt.
var hundra årsedan jag träffade dom<3

I lördags gick mamma och jag en sväng på marknade och kollade lite,
jag fick en jättefin Marilyn väska av mamma :)
Sen på kvällen träffade jag Adam en stund, helt sjukt kul! som alltid,
resten av kvällen har jag förträngt, förutom blåögat, knäkt näsa och ont i rygg och mage.

Snart ska jag på mando<3<3
shit ska bli så sjukt roligt,
jag tänker börja packa redan imorgon,
och måste städa mitt rum, det ser helt lökigt ut.
tåget går 03:52, så jag tror jag behöver sova onsdag natt.

Jag träffade brallan idag<3 snabbt inne på willys,
hon och daniel och jag och mamma var där inne samtidigt.
det var trevligt att byta några snabba ord med henne.

Jag kollar på Fanny och Alexander.
Kan inte bestämma mig för vilken monolog jag vill ha.
väljer mellan två stycken från Fanny och Alexander.

Nej, nu ska jag upp och se om det finns något smärtstillande,
typ ibumetin, för näsan och blåögat.
jag vet att det inte hjälper, men lite iaf.

over and out./ HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0